בלוג של מורכז גמילה מסמים

מה היא גישה הוליסטית?

התמכרות היא בעיה נפוצה המשפיעה על אלפי ישראלים כיום. מכיוון שהחברה שמה כל כך הרבה תשומת לב לנושא ההתמכרות, ישנם טיפולים ושיטות רבות עבור מי שמחפש דרך לשים קץ להתמכרות שלו. אחת מהשיטות שבהן נהוג לנקוט כיום לצורך החלמה מהתמכרויות היא הגישה ההוליסטית. אם אתם מעוניינים לדעת מה זה אומר ואיך זה יכול לעזור לכם במאבק שלכם בהתמכרות, המאמר הזה נכתב בשבילכם!

משמעות המושג "גישה הוליסטית"

הגישה ההוליסטית נחשבת למושג חדש יחסית, אבל בפועל היא לא. היא יושמה לאורך מאות שנים במגוון תרבויות כדי לעזור לקדם ריפוי טבעי. היא נובעת מהאמונה שבעת ריפוי צריך להתייחס לגוף כאל מכלול ולא לרפא חלקים נפרדים ממנו בלבד. זה אומר להתמקד בבריאות הפיזית, הנפשית והרוחנית שלך בעת ובעונה אחת כדי. גישה הוליסטית יכולה להתבטא במספר צורות של טיפול, מכיוון שכל מטופל שונה מהאחרים וזקוק לדברים שונים בדרך שהוא עובר בתהליך החלמתו.

הגישה ההוליסטית שבה נוקט צוות המטפלים של ויקטורי וילה

צורות שונות של טיפולים שזמינים אצלנו:

  • אלטרנטיביים
  • טיפול תזונתי
  • יוגה תרפיה
  • טיפול בכושר
  • טיפול ברוחניות

למה אנשים מתמכרים?

לתופעות של התמכרות לאלכוהול או התמכרות לסמים יש מגוון סיבות שונות. חלק מהאנשים בורחים מעצמם בניסיון להתנתק מרגשות או מחשבות כואבות באמצעות סמים ואלכוהול.

התמכרות למשככי כאבים לעיתים קרובות מתפתחת בעת חיפוש דרכים אחרות לטיפול עצמי במקרה שאנשים שסובלים מכאבים לא יכולים לקבל יותר מהתרופות המרשם שלהם. החומרים עוזרים להם להתמודד עם הסבל ולמשך זמן מה נראה שזה עובד. עם זאת, כל ההתמכרויות תמיד שולטות במכור, וחייהם הופכים לבלתי ניתנים לניהול.

מה המטופלים שלנו חושבים על הגישה ההוליסטית?

אנשים שתוהים “מהי גישה הוליסטית?” מופתעים לטובה עד כמה זה יכול להיות מועיל בטיפול בהתמכרות. מרכז גמילה ויקטורי וילה הוא מקום שמתאפיין בגישה הוליסטית כלפי המטופלים שמגיעים אליו. אנו תמיד מוכנים לעזור לך להשתחרר מהתלות שלך ולהיות לצידך לאורך כל הדרך. התקשר אלינו למספר 0779966111 כדי למצוא דרך לצאת מההתמכרות שלך. תוכניות הטיפול ההוליסטיות האישיות שלנו יכולות לעזור לך לשקם את הנפש, הגוף והנשמה שלך צעד אחר צעד!

Skip to content