בלוג של מורכז גמילה מסמים

מאפיינים של מרכז גמילה שניתן לסמוך עליו

אם אדם אהוב נפגע מהתמכרות, זה טבעי לגמרי שתרצו למצוא בשבילו מרכז גמילה שעונה על הצרכים שיש לו בשביל שיוכל להגמל. הצעד הראשון הוא לרוב זיהוי הבעיה עצמה. בהתאם לסוג הבעיה שזיהיתם, תוכלו לאתר מוסד טיפולי שימתאים לצרכים ולתוכניות העתידיות של המכור. המאמר הבא יעזור לכם להצליח בזה.

זיהוי הבעיה

זיהוי הסימנים הנפוצים ביותר של התמכרות יכול לעזור לך למצוא מכון גמילה כאשר צץ צורך לפנות אליו. הרמזים ברשימה למטה יעזרו לך להיות מודע לבעיית התמכרות:

  • שקרים או שמירת סודות: מי שמכור לחומרים שונים עלול לנסות להסתיר את הבעיה שלו מחברים ובני משפחה. אולי הם לא רוצים להודות בצרה שנקלעו אליו ושידאגו לרווחתם.
  • חוסר יכולת לקיים חובות: ההשפעות של חומרים ממכרים משפיעה על יכולות השיפוט והחשיבה. זה יכול להקשות מאוד על ביצוע ההתחיבויות ואפילו את האחריות הבסיסית ביותר.
  • שינויים פיזיים ונפשיים: רוב האנשים שחווים התמכרות עוברים הרבה שינויים. הם עלולים לאבד את התיאבון ולסבול מירידה קיצונית במשקל, למשל. באופן דומה, מצבי הרוח והרגשות שלהם יכולים להיות לא יציבים.

סוגי מכוני גמילה

סוגים רבים ושונים של מכוני גמילה קיימים כדי להתאים לצרכים השונים שיש למטופלים. לדוגמה, מי שמקבל טיפול מוקדם עשוי לחוות הקלה על ידי קבלת שיקום חוץ. אחרים עשויים להזדקק לטיפול האינטנסיבי שתוכניות הכוללות אשפוז יכולות להציע. בין אם תבחרו באופציה הראשונה או השניה, חשוב שהטיפול יבוצע על ידי מוסד גמילה שידוע בתור מקום שיודע להעניק טיפול טוב מהסוג שאתם זקוקים לו.

החשיבות של בחירת מכון גמילה איכותי

צרכי הטיפול האישיים שלך יהיו ייחודיים לרקע שלך, לחוויות קודמות ולמטרות העתידיות שלך. עם זאת, בחירת מכון גמילה איכותי יכול לשים אותך בנקודת פתיחה טובה יותר ולהעלות את הסיכוי לתהליך גמילה מוצלח.

מגוון רחב של תוכניות טיפול

לכל מטופל יש את הצרכים היחודיים שלו. מכון גמילה טוב זה מתאפיין בראש ובראשונה בצוות מקצועי שמבין את זה, שם לב לצרכים היחודיים של כל המטופל ונותן לו ייחס אישי ברמה הגבוהה ביותר.

טיפול לאחר סיום תהליך הגמילה

ללא תמיכה מתמשכת, קיים סיכוי גבוה מאוד ליפול לאותם דפוסים שהביאו להתמכרות קשה. בגלל זה חשוב לוודא שאתם פונים למכון גמילה שהמערכת הייחסים איתו לא נגמרת ברגע שתהליך הגמילה לכאורה מסתיים.

טיפול במחלוקות שיש אצל המטופלים

מחלוקות בין מטופלים שמאושפזים באותו המוסד גמילה יכולות לסבך את תהליך הטיפול ולגרום להחלמה להימשך זמן רב יותר. עם זאת, חשוב שהבעיות האלה יקבלו את תשומת הלב האישית הראויה להם.

ניקוי רעלים

במהלך התמכרות, כימיקלים מהחומר הנצרך גורמים למוח ולגוף להסתגל. בהתחלה, הגוף לא רגיל לנוכחות של חומר, מה שמאפשר להגיע לשיאים מהירים וחזקים של השפעה. עם זאת, עם הזמן הגוף מסתגל, ונדרש יותר חומר ושימוש בו לעתים קרובות יותר כדי להגיע לאותה רמת ההשפעה. כאשר הגוף מפתח סיבולת, המוח מניע את התשוקות שמזניקות את מעגל הקסמים של ההתמכרות.

כאשר תלות פיזית אינה ממומשת, האדם המכור עובר גמילה. גמילה חמורה במיוחד עבור משתמשים כבדים, כגון משתמשי אלכוהול, הרואין ובנזוס. חומרים אלה מסוכנים לא רק לבריאותו של אדם, אלא להחלמתו. אם אדם עובר גמילה אך יש לו גישה לחומר הבחירה שלו, הדחף להישנות יהיה חזק מאוד. גמילה היא המחסום הראשון, ואולי הקשה ביותר, להחלמתך.

מכיוון שגמילה היא כה קשה, הרופאים ממליצים בחום שלא לעבור אותה לבד. במקום זאת, הרופאים ממליצים לחולים לפנות לטיפול גמילה. במרכז גמילה ויקטורי וילה, אנו מציעים תוכניות גמילה מאלכוהול ותוכניות גמילה מסמים, לגברים ולנשים כאחד.

ניקוי רעלים מתחיל עם גמילה, ונמשך בין כמה שעות ליומיים. היתרון של גמילה הוא שהיא מתרחשת בסביבה מאובטחת, מפוקחת רפואית. תסמיני גמילה מסוימים, כמו התקפים או דליריום טרמנס (עבור אלכוהוליסטים), עלולים להיות קטלניים אם אינם מטופלים. אנשי מקצוע רפואיים עוקבים אחר חולי גמילה 24/7 כדי לשמור על נוחות ובטחה, כאשר גופם מנקה את החומר הממכר.

לסיכום

כאשר בוחרים מרכז גמילה אמין, חשוב לבחור בחוכמה. כך ניתן להיות בטוח שכל צרכי הטיפול שלך מסופקים בהצלחה. בתור מוסד גמילה וותיק ובעל צוות מנוסה, אנו מספקים רמות טיפול יוצאות דופן בסביבה חמה ואוהבת. על ידי שימוש בפילוסופיה של 12 צעדים לקראת גמילה, צוות המטפלים שלנו יכול להקל משמעותית על הדרך שלך להחלמה.

אל תישארו בשליטה של התמכרות ליום נוסף. מרכז הטיפול הנכון יכול לעזור לכם להשתחרר מהבעיה המעיקה הזו. התקשר למספר 0779966111 כדי ללמוד עוד על האופן שבו המטפלים שלנו יוכלו ללוות אותך בתהליך הריפוי!

Skip to content