בלוג של מורכז גמילה מסמים

איך מרכז גמילה וילה ויקטוריה עזר לי להתאושש מההתמכרות שלי לאלכוהול - סיפור של מכור לשעבר

כמו אינספור אחרים שנאבקו בהתמכרות לסמים, המסע שלי בהתמכרות לאלכוהול היה רצוף במהמורות רבות ובעמקים אפלים. עם זאת, במהלך שהותי במרכז גמילה וילה ויקטוריה מצאתי מגדלור של תקווה. זה הסיפור שלי, סיפור של שינוי וגאולה שהתרחשו בזכות הטיפול המקיף והתמיכה הבלתי פוסקת של צוות מרכז הגמילה.

ההתדרדרות

ההתדרדרות שלי להתמכרות לאלכוהול הייתה תהליך הדרגתי שהתחיל בצורה די תמימה. משקה מזדמן כאן, כוס יין שם, עד שהתחלתי להשתמש באלכוהול בתור משענת רגשית כדי לעבור את הימים הקשים. התלות שלי גדלה, ולפני ששמתי לב לזה בעצמי, הייתי כבר עמוק בתוך המעגל של התמכרות. זו מציאות קשה שמתגנבת אלייך בדממה, שבצורה ערמומית תוקפת במהרה את חייך.

ההתערבות

לאחר חודשים של הכחשה וניסיונות כושלים להיגמל, אהובי ביימו התערבות. הם הציגו לי בחירה – לקבל עזרה או להסתכן באובדן כל מה שחשוב לי. זה היה ברגע השפל הזה שמצאתי בעזרתו של ציון בן חמו את וילה ויקטוריה, מקום מקלט שיהפוך לגורם מרכזי בהחלמה שלי.

ההגעה לוילה ויקטוריה

ההגעה לוילה ויקטוריה הייתה מערבולת של רגשות. הפחד מלהתמודד עם ההתמכרות שלי, יחד עם החרדה מלהיות בסביבה לא מוכרת, היה חשוב. אבל החום וההבנה שקיבלתי מהצוות הרגיעו אותי מיד. הם לא שפטו אותי; במקום זאת, הם הרגיעו אותי שאני במרחב בטוח שבו ריפוי ושינוי אפשריים.

תכנית טיפולים אישית

מה שהכי הדהים אותי בוילה ויקטוריה הייתה תוכנית הטיפול האישית שהם עיצבו עבורי. לקח להם זמן להבין את ההיסטוריה שלי, הטריגרים שלי והמטרות האישיות שלי. הטיפול לא היה רק על ניקוי רעלים מהגוף שלי אלא גם על טיפול בשורש ההתמכרות שלי. גישה מקיפה זו הייתה מכרעת בתהליך ההחלמה שלי.

סביבה תומכת

בוילה ויקטוריה מצאתי סביבה תומכת שחסרה לי כל כך הרבה זמן. מפגשי טיפול קבוצתי הפכו לחבל הצלה, והציעו לי הזדמנות להתחבר לאחרים שנאבקו במאבקים דומים. זה סיפק תחושה של קהילה והבנה שהפכו את תהליך ההחלמה לפחות מרתיע.

פיתוח הרגלים בריאים

מרכז הגמילה גם הדגיש את החשיבות של פיתוח הרגלים בריאים. עודדו אותי לחקור תחביבים ופעילויות שישמשו מוצא חיובי לרגשות שלי. למדתי יוגה ומדיטציה, פעילויות שהפכו מאז לחלק בלתי נפרד מחיי. ההתמקדות בריפוי הוליסטי הייתה היבט מרכזי בהחלמה שלי.

החלמה מתמשכת

אולי הגורם החשוב ביותר בהחלמה שלי היה תוכנית הטיפול שסיפקה וילה ויקטוריה. הם הבינו שההחלמה היא תהליך שנמשך כל החיים ולא נגמר עם שהותי במרכז. קיבלתי תוכנית מפורטת לעקוב אחרי שאעזוב, כולל צ’ק-אין קבוע, מה שהבטיח שאשאר במסלול.

החיים שלי היום

היום אני גאה לומר שאני פיכח כבר יותר משנה. זה לא היה מסע קל, אבל זה היה כדאי. אני בריא יותר, מאושר יותר ומסופק יותר ממה שהייתי אי פעם במהלך ההתמכרות שלי. אני חייב את השינוי הזה לוילה ויקטוריה, מרכז הגמילה שנתן לי את הכלים לבנות את חיי מחדש. לסיכום, המסע שלי להחלמה היה מפרך, אבל אני אסיר תודה לנצח למרכז גמילה וילה ויקטוריה על הטיפול החמל והתמיכה הבלתי מעורערת. אני מקווה שהסיפור שלי נותן השראה לאחרים שנאבקים בהתמכרות לעשות את הצעד הראשון לקראת החלמה. תאמין לי, זה צעד ששווה לעשות.

Skip to content